24 lipca 2018

Metryczki dla dzieci oraz inne cuda.. Z programem CANVA

Cześć. Co u Was słychać nowego ? Macie tak, że czasem w ogóle nie chce się Wam nic ? Dosłownie nic. Ja mam właśnie takie dni.. Czuję się bardzo zmęczona choć nic nie robię takiego,żebym powinna się tak czuć. Jestem mamą, powinnam mieć energię i chęć do zabawy z córeczką a często nie mam na to siły i źle się z tym czuje,że zaniedbuje własną córkę.. Ale co ja mogę gdyż jestem już w 36tc ciąży , brzuch wielkości dużego arbuza, ledwo co się ruszam.. Mam nadzieję ,że jeszcze trochę i koniec ❤

Wracając do tytułu postu chciałam Wam pokazać, że samemu również można zrobić naprawdę mnóstwo fajnych plakatów, metryczek czy modlitw dla dzieci niż kupować za dużą ilość pieniędzy . Piszę na ten temat ponieważ mojej przyjaciółce urodziła się kilka dni temu córeczka i jako,że jestem matką chrzestną postanowiłam, że sama zrobię jej na początek metryczkę oraz napis z zdjęciem.




Takie właśnie metryczki czy inne cuda robię w programie CANVA znalazłam go przypadkowo szukając na androida jakiegoś programu do przeróbki zdjęć i tak już jest ze mną od kilku miesięcy , w tym czasie uczyłam się jak on działa. Cieszę się,że go znalazłam ponieważ teraz różne plakaty na urodziny czy dzień babci i dziadka właśnie w tym programie. Można zrobić różne typu prezentacje, grafiki dla kont społecznościowych, różne dokumenty np. CV, zaświadczenie itd oraz okładki do książek, banery na bloga i wizytówki. Jak sami widzicie jest tego naprawdę sporo więc polecam każdemu ponieważ program jest naprawdę łatwy w obsłudze, każdy da sobie radę. Program jest darmowy ( wersja podstawowa ) tylko różne obrazki są płatne 1usd ale nie wszystkie więc da radę się coś stworzyć i być z tego dumny, że się samo zrobiło. Uważam,że to najlepszy program jaki małam i polecam.






Spotkaliście się już z tym programem?  Co o nim myślicie?  


26 komentarzy:

  1. Kochana trzymam za Ciebie kciuki 🤞Bądź dzielna, dasz radę. 😊 Programowi na pewno przyjrzę się bliżej w wolnej chwili, bo stworzyłaś same wspaniałości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Ja Canvę lubię, choć swobodniej czuję się w PhotoScape.
    Canva ma ciekawą grafikę dla tła różnych napisów - mam ją akurat w pierwszym zdjęciu mojego wpisu z imprezki: https://dom-nadjeziorem.blogspot.com/2018/07/sodkie-kalorie-garden-party-w-lipcu.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Canvie słyszałam, ale sama nigdy nie używałam. Wszystkie metryczki wyglądają super. Życzę Ci wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego programu, ale bardzo mi się podobają Twoje dzieła :) Muszę się mu bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystam z canvy już od dłuższego czasu, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem tam robię grafikę na bloga, ale już dawno z tego nie korzystałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz usłyszałam o tym programie na studiach na zajęciach z reklamy. :D Całkiem fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obrazki :) Ja w tym programie często tworzę jakieś grafiki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Canva jest po prostu rewelacyjna - kopalnia inspiracji i szereg możliwości!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego programu, ale chętnie się w nim trochę pobawię!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o Canvie i nawet próbowałam coś stworzyć ale jak na razie z daremnym skutkiem. Po prostu nie dorosłam do tego programu jeszcze. Mam nadzieje, że z czasem się to zmieni, jak go bliżej poznam.
    Piekne rzeczy wyszły spod Twojej ręki dzięki temu programowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku może wydawać się trudny do rozpracowania ale z czasem gdy się pozna co gdzie, wtedy jest bardzo prosty. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. i wtedy może się do tego programu przekonam. W sumie chciałabym się go nauczyć, bo przecudne można z nim robić projekty.

      Usuń
  12. Fajny i oryginalny pomysł za niewielkie pieniądze można zrobić komuś super prezent i nie tylko datę urodzenia ale też rocznicę itd super Ci to wyszło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Those are so pretty.
    Lovely post and it is very interesting to me
    because I also make cards and scrapbook.
    HAve a nice day.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten program. Jest świetny!

    Sama zajmuję się grafiką bardziej profesjonalnie, więc robię takie rzeczy przy pomocy innych programów, ale uwielbiam to.

    Zgadzam się, że lepiej zrobić niż kupić. Wtedy można wykorzystać własne zdjęcia, pomysły, przemyślenia. I mieć coś oryginalnego i zrobionego tak, jak by się chciało, nie "gotowca", który ma pół Instagramu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , ja jestem za tym by lepiej samemu zrobić i mieć pewność, że jest to takie jakie się chciało. A jakie jeszcze programy polecasz? ☺

      Usuń
  15. Korzystam z tego programu od 3 lat, od 2 lat tworzę w nim metryczki, stemple, kartki z kalendarza, plakaty itp itd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤