18 października 2019

Książeczka " moje pierwsze 100 zwierząt"

Dziś przychodzę do Was z piękną książka dla małych dzieci Akademia Mądrego dziecka " moje pierwsze 100 zwierząt" od wydawnictwa EGMONT.
Książka przede wszystkim ma uczyć, odkrywać i bawić sie. Moja starsza córka od małego interesowała i lubila zwierzęta ponieważ mamy zwierzęta w gospodarstwie więc by wiedziała o nich jeszcze więcej postanowiłam zdobyć tę książkę dla niej.

Książka zawiera az 50 otwieranych okienek, w których jest pokazane poszczególne zwierzęta gdzie np. sie znajdują czy mieszkają. Jak widać na pierwszym zdjęciu, dziecko ma pokazać kto mieszka w danym miejscu oraz jaki kolor ma dane zwierzę. Można także sie dowiedzieć jakie zwierzęta wydaja odgłosy. Córka bardzo lubi i chętnie odpowiada gdy zapytam jak robi np. Krowa. Warto uczuć dzieci po przez zabawę, często powtarzać to wtedy więcej pamięta i zawsze gdy odpowie dobrze bijemy jej brawo by wiedziała, ze jest bardzo dobra i że jesteśmy z niej dumni. Robicie też tak?
Jak widać zwierząt jest mnóstwo ponad 100 z całego świata a dzięki okienkom nauka będzie dla dziecka świetną zabawą.
Macie może podobne lub inne książki z zwierzętami dla maluchów? Gdzie kupujecie książki? Tą książkę mozna znaleźć w Empiku. Dajcie znać.






11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa książeczka, która na pewno zainteresuje maluchy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem już targetem wiekowym tej książki, ale myślę, że dzieci będę zainteresowane.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta książeczka, mamy ją w wersji angielskiej. Kupiłam ją dla dwulatka ale nawet starsi synowie zawsze chętnie się dosiadają kiedy ją "czytamy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zapamiętam dla chrześniaków

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj podjąłem decyzje, że na pewno bardzo szybko skorzystam z 514 455 736 . Po prostu to się bardzo opłaca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤