12 października 2018

Wspomnienia zachowane na zdjęciach ❤

Cześć. Jak wam minął dzień ?
Muszę przyznać, że dwójka dzieci to nie lada wyzwanie.  Nie dość, że starsza siostra jest trochę zazdrosna o młodszą to jeszcze gdy tylko za płacze malutka to ona także. . Mam nadzieję,  że zaraz jej to minie. A co do postu co myślicie o zdjęciach w postaci odbitek ? Wywołujecie zdjęcia czy zostawiacie na swoich komputerach, tabletach czy też smarfonach ? Ja osobiście wywołuje i jeszcze raz wywołuje ponieważ boję się, że stracę je na mobilnych urządzeniach a tego bardzo bym nie chciała..

,, Wspomnienia, które przyniosły radość pozostają na zawsze. ,,

Ja bardzo lubię fotografować więc zdjęć mam nie mało i powoli wszystkie wywołuje by żadne z wspomnień mi nie uciekło.. na zdjęciach są moje córeczki, uwielbiam robić im zdjecia, dla mnie jest ważne by uchwycić każdy moment ich życia by mieli co wspominać ponieważ ja nie mam zdjęć z dzieciństwa i mało co pamiętam.. Rok temu po wakacjach zdecydowałam sie na fotoksiążkę a teraz zdecydowałam sie na zdjęcia do albumu oraz robię podziękowania dla gości na chrzest ( o tym będzie w następnym poście) więc zamówiłam odbitki 10x15 od COLORLAND i powiem wam, że naprawdę jestem zadowolna. Bardzo szybka realizacja bo tylko 24h ale nie tylko ponieważ można wybierać różne formaty zdjęć , można wybierać papier matowy lub błyszczący oraz bawić się efektami, wybierać ramki  napisy a nawet naklejki i to wszystko w cenie, cudownie nie?
Ja zamówiłam 200 odbitek 10x15 w jakości HD przy użyciu GROUPONU. Wiecie co to? To największy portal zakupów grupowych w Polsce.  Kupowaliście tam?  Ja zamówiłam tam odbitki z Colorlandu ponieważ dzięki Grouponie za 200 szt. zdjęć zapłaciłam 42zł + 19.90zł wysyłka czyli razem 62zł a gdybym płacila przez stronę Colorland płaciłabym za 200szt 68zl + jeszcze wysyłka więc wychodzi o dużo drożej. Polecam Groupon można tam kupować także bilety na różne wycieczki czy spa. Każdy znajdzie coś dla siebie, zapewniam.












30 komentarzy:

  1. Tez czasem wywołuję zdjęcia, jednak bardziej w postaci fotoksiążek. Teraz nie są już tak drogie jak kiedyś, a równie dobrze zachowują wspomnienia w fajnej graficznie formie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wywoływałam zdjęcia, lubię oglądać albumy, fajnie jest wtedy wrócić do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna rodzinka. Ja również lubię wywoływać zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Ja mam zawsze trudność które wywołać ale wielka to przyjemność oglądać albumy z tymi wywołanymi - na komputerze to nie to samo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji wywoływać zdjęć.
    Poza tym zdjęcia wywołane za kilka lat będą piękną pamiątką.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dominują zdjęcia w postaci fotoksiążki. Mam wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ja troszkę odeszłam od wywoływania zdjęć, ale jak już to robię to hurtowo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia to zdecydowanie najlepszy sposób na zatrzymanie wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały sposób na zatrzymanie wspomnień :) Ja jednak jestem minimalistką i jeżeli już robię zdjęcia to nie wywołuję ich tylko przechowuję wirtualnie. Wszystkie swoje zdjęcia z dzieciństwa również zeskanowałam i trzymam w komputerze oraz na dysku. Po prostu lubię czystą (a nawet pustą) przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia to świetna pamiątka. Ja zdecydowanie staram się je wywoływać. Nawet w niedzielę siedziałam do północy i wgrywałam żeby zamówić przez fotobum. To prawda, że na urządzeniach mobilnych łatwo jest je stracić. Ja np ostatnio zalałam laptopa a miałam tam wszystkie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wywołuję :) Mam ich zdecydowanie za dużo, żeby pomieścić w fotoksiążkach, więc fotoksiążek mam tylko kilka, ale albumów tworzonych przeze mnie mam mnóstwo :) Zdjęcia to świetne pamiątki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać fotografie z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te zdjęcia są najwspanialszą pamiątką,ja też uwielbiam zdjęcia, zreszta doskonale o tym wiesz. Zmotywowałaś mnie do wywołania zdjęć bo już tak długo się do tego zbierałam.. czas najwyższy. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są naprawdę niesamowitymi pamiątkami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia to najpiękniejsze pamiątki !! nie ma lepszych na świecie <3 równiez czesto swoje wywołuję i umieszczam w klaserach :D <3 kIEDYS ZASIĄDZIESZ Z CÓRECZKA I BD OOO JAK SŁODKO :D Piękny bobasek :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sama mam milion zdjęć Córeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już dawno nie wywoływałam zdjęć, ale mam w planach to zrobić :) Mimo wszystko zawsze ubezpieczam się przed utratą ich z telefonu czy laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wywoływac zdjęcia :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zdjęciach można zachować wiele pieknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna nie wywoływałam zdjęć. Cały czas mam się za to zabrać, ale jakoś nie wychodzi mi to.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej. Widzę, że korzystasz z konta Google+. Wpadnij do mnie poczytać o zmianach w tej usłudze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very cute photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. super mieć takie zdjęcia. Na prezent dla babci albo dziadka to coś najlepszego na świecie. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤