1 września 2018

Zapowiedź trzech książek, które mam w planach przeczytać we wrześniu.

Cześć. Dziś niestety taki krótki post na temat książek, które mam zamiar przeczytać w tym miesiącu jeszcze.  Niestety nie dam rady napisać nic więcej ponieważ jestem już po terminie a ja nadal jestem w "dwupaku"  i jestem wykończona psychicznie i fizycznie ale we wtorek już idę na szpital będę mieć poród wywołany więc trzymajcie kciuki by MAJA była cała i zdrowa. Pozdrawiam ❤ 


1 książka jest od Marty Fox "  Zuzanna nie istnieje " wzięłam ją przeczytać ponieważ kiedyś czytałam już książkę od Marty i było całkiem okej więc myślę, że i tym razem się nie zawiode.

O czym jest?
Zuzanna jest młoda piękna i samotna. Przed dwóma laty zmarł jej mąż.
Paweł jest informatykiem.  W tragicznym wypadku zginęli jego rodzice i narzeczona. Spotykają się jedna przypadkowa noc by zapomnieć o samotności.. Choć nie wiedzą, że po kilku wspólnie spędzonych chwilach nie beda mogli o sobie zapomnieć. Czy mogą być razem?  Czy Paweł odnajdzie Zuzanne ?

Najnowsza powieść Marty Fox to przepełniona erotyzmem opowieść o cierpieniu i niesłychanym szczęściu , dominującej samotności i miłości, która zdarza się co najmniej dwa razy w życiu.

2 książka to "Tylko dobre wiadomości " od  Agnieszki Krawczyk poleciła mi ją pani bibliotekarka więc jestem ciekawa czy mi się spodoba. Romantyczna opowieść, która zabierze was do klimatycznego miasta nad Wisłą,  pięknej słonecznej Wenecji i wszędzie tam, gdzie warto się zakochać.

O czym jest?
Dziennikarka Izabela Oster z dnia na dzień rzuca pracę w telewizji.  Nie wszystko jednak toczy się po jej myśli, nowe oferty nie spływają a pracodawcy nie pukaja do jej drzwi. Na szczęście jej przyjaciółka składa jej propozycje nie do odrzucenia . Kobieta odziedziczyła bowiem podupadajace pismo dla pań. Wspólnie zamierzają przywrócić magazynowe dawną świetność.
Muszę wyprowadzic się do Krakowa. Życie pisze różne scenariusze ale do odważnych świat należy! Kobiety rzucają się w wir pracy. Los przygotował dla nich wiele niespodzianek: Wenecką podróż, odzyskana przyjaźń, Kraków odkrywany na nowo i wreszcie miłość..

 Bo wszystko jest możliwe, tylko trzeba chcieć i odważnie spoglądać w przyszłość. 

3 książka to " zanim zapomnę " od Iwony Wilmowskiej.  Nigdy nie chciał powodować cierpienia, wywoływać strachu, pastwic się nad ofiarą. Nie jest przecież złym człowiekiem.  Ale trzeba było to zrobić.  Innej drogi nie było..

O czym jest?
Agata mimowolnie staje się świadkiem tragedii- w pobliżu jej biura ginie młoda kobieta pod kołami samochodu. Wszystko wskazuje że to nie był nie szczęśliwy wypadek a dokładnie zaplanowane zabójstwo . Agata siłą rzeczy zostaje wplatana w tę aferę i śledztwo, kiedy na jaw wychodzą dane powiązania jej chłopaka i jego rodziny z ofiarą. Czy to możliwe że wydarzenia sprzed ponad dwunastu lat miały związek z morderstwem?

Intrygujący koktajl tajemnic z przeszłości zmiksowany z zagadką kryminalną.  Iwona Wilmowska pokazuje, że kiedy w grę wchodzą najbliższe osoby, skrupuły schodzą na dalszy plan. 

24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe pozycje! Trzymam kciuki za Maję! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zapowiadają się bardzo ciekawie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twoich opinii na temat tych książek, ponieważ sama mam je w planach czytelniczych na trochę dalszą przyszłość. Miłej lektury. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia pozycja najbardziej mnie zaciekawiła ;) Też muszę sobie przygotować taką listę ksiażęk do przeczytania.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic books, perfect for these summer days :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia mnie bardzo zaciekawiła :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post będę się przyglądać i śledzić.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie bym z przyjemnością przeczytała :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne książki planujesz przeczytać.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ani jednej, tym bardziej czekam na recenzje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam 'Tyko dobre wiadomości' i bardzo mi się podobała, lubię książki Agnieszki Krawczyk i bardzo podobała mi sie jej seria 'Czary codzienności';)

    Super, niedługo zobaczysz córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydawało mi się, że trzecia propozycja już u mnie na półeczce była, ale teraz sama pewna nie jestem ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecia jest w moim guście, ale opowieść wydaje mi się już na pierwszy rzut oka płaska.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pozycje książkowe i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  15. OOoo z chęcią skorzystam i również przeczytam, bo ostatnimi czasy nadrabiam zaległości książkowe,gdy mała ma drzemki, a ojciec na nocce :) hehe
    Polecam Ci kochana "Na skraju załamania".

    I jak tam jeszcze w dwupaku ?
    Dobrze, że upały na trochę odpuściły, ale ja dokladnie rok temu chodziłam w ciąży, w ten największy skwar :O też rodziłam we wrześniu, więc doskonale Cię rozumiem :O

    Powodzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja zrobiła nam niespodziankę i wczoraj przyszła na świat ! ❤

      Usuń
  16. Dużo zdrówka dla Was! Też jestem po terminie ale dopiero w piątek idę do szpitala :)
    Ps. Z komentarza wyżej widzę, że mała przyszła na świat. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Doczytałam, że Maja już z Wami :D Życzę dużo zdrówka i Tobie i maleństwu <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:0

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chciałam przeczytać powieść ,,Tylko dobre wiadomości" bo od czasu premiery na nią poluje, ale jak dotąd jeszcze nie miałam okazji :) Życzę Ci udanych lektur i z pewnością będę czekała na twoje recenzje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga propozycja wydaje mi się ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam jeszcze o tych książkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤