9 sierpnia 2018

Girlanda z filcu - DIY

Dziś chciałam Wam pokazać jak łatwo zrobić samemu girlandę na łóżeczko do dziecka. Jak pewnie wiecie wszystkiego dopiero sie uczę więc to takie moje początki i może nie wyszło perfekcyjnie ale za to jestem dumna z efektu oraz z siebie, że dałam radę bo mam jeszcze córeczkę w domu więc musiałam co jakiś czas przerywać lub szyć gdy spała. Zdecydowałam się na girlandę w gwiazdy trzy kolorową. Różówą, szarą oraz niebieską.  Girlandę można oczywiście z czegokolwiek zrobić, mi się podobają z bawełny oraz materiału "minky" ale niestety to już musiałabym szyć na maszynie a jeszcze nie umiem.. pewnie dopiero się nauczę gdy dzieci będą trochę starsze ale i ta z filcu wygląda bardzo ładnie. Naprawdę nie dużo trzeba by taką girlandę zrobić najważniejsze to chęci by nie poddawać się gdy coś nie wyjdzie oraz materiały.

Potrzebujemy :

* Wzór gwaizdy
* Filc
* Nożyczki
* Nić
* Wata
* Kawałek gumy
* Sznurek







Zaczełam od zrobienia wzoru gwiazdy, ja robiłam sama na papierze technicznym ale można także poszukać na internecie tam jest dużo wzorów do pobrania. Filc miałam 1mm arkusz 20x30 zgiełam na pół i wtedy wyciełam gwiazdę.( rozmiar oczywiście według uznania, można mieć wiekszą lub mniejszą gwiazdę. ) I zaczełam szyć gwiazdę ręcznie oczywiście na maszynie jak ktoś umie będzie wtedy szybciej i łatwiej. Na początku myślałam, że odwróce pózniej filc na prawą stronę ale zdecydowałam tak zostawić . ( wszystko zależy od upodobania ) Pamiętać trzeba jeśli chcemy przewrócić gwiazdę musimy zostawić kawałek nie zszyty by przewrócić i dać do środka waty. Każdy z koloru zrobiłam tak samo wieć nie ma sensu się rozpisywać. Gdy wszystkie gwiazdy były zrobione do każdej przyszyłam mały kawałek gumy by przerazić przez to kawałek sznurka i powiesić na łóżeczko. Efekt taki wyszedł:





38 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszło kochana. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie, super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda i gratuluję pomysłowości i chęci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszły te gwiazdki, kiedyś sama takie robiła, były jeszcze inne wzorki, koniczynki, kwiatki, można je fajnie powiesić na ścianie i ładnie się prezentują :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Girlanda wyszła świetnie! Gratuluj. <3 Łóżeczko wygląda bardzo radośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przeuroczo :) Chęci są zawsze najważniejsze, a później to już z górki.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wyszło! Ja niedawno zaczęłam szyć pościele dla dziecka :) Może taką girlande też zrobię do łóżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wygląda efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła pięknie! Bardzo mnie ujmują takie prace zrobione samodzielnie, z włożonym w nie sercem. Później, gdy córeczka podrośnie, będzie kochała tę girlandę, bo zrobiła ją dla niej Mamusia. Takie prezenty są bezcenne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sie z tym zgadzam, że lepsze są prezenty które robi sami z sercem :*

      Usuń
  10. Cudnie wyszło :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/biaa-sukienka-w-letni-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10 sierpnia

    Wyszło wspaniale! Chociaż ja nie lubię robić samodzielnie DIY. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt końcowy genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, wyszło cudownie. Brawo. :) Lubię takie ozdoby, dodają radości, koloru, no pozytywnej energii. hehe Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam!
    Ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam DIY <3 śliczna girlanda :) prezentuje się uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna girlanda! Cudownie prezentuje się na łóżeczku:) Myślę też, że dobrze zrobiłaś nie przewracając gwiazd na prawą stronę -- tak wyglądają ciekawiej:)
    Pozdrawiam!
    Indium

    OdpowiedzUsuń
  18. Que coisa mais linda adorei a ideia.
    Beijos

    www.glamour2.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To coś dla mnie uwielbiam takie posty z pewnością zaczerpne pomysłu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudo! I chyba nawet na miarę moich małych możliwości :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne gwiazdki, z taką ozdobą każdemu maluchowi będzie się z pewnością świetnie spało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo jak fajnie to wygląda :) szkoda że nie mam zdolności do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna wyszła!
    Świetny pomysł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24 lutego

    36 year-old Research Nurse Isahella Klejin, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Baseball. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a DeVille. tutaj

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy25 lutego

    35 years old Accountant I Elise Rand, hailing from Courtenay enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Geocaching. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. zobacz na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤