13 lipca 2018

Szybko i tanio czyli moja metamorfoza łazienki! ❤

Cześć. Może zaciekawie was wpisem na temat metamorfozy mojej małej łazienki..
Gdy kupiliśmy duży piętrowy dom z działką- oczywiście nie nowy, w środku gdzie mieliśmy mieszkać z mężem niestety musiał przejść remont w zasadzie od podstaw. Na dole gdzie mieszkają rodzice męża mieli łatwiej ponieważ wystarczyło odświeżyć i dać tapety na ściany. My postanowiliśmy, że zrobimy od razu od podstaw bo mamy małe dziecko a do tego ściany były bardzo nie równe więć musieliśmy je wyrównać.. Na szczęście pomogli nam moi bracia oraz wujkowie to dzięki im wszystko tak szybko się skończyło. Do nowego domu przeprowadziliśmy się w listopadzie ale z poczatku byliśmy na dole u rodziców aż skończyli remont na górze. Nie pokaże całego domu na raz ponieważ nie wszystko jest tak jakbym chciała, chodzi mi o wystrój, dekoracje czy klimat..

Tym razem pokaże łazienkę, może nie jest spełnieniem marzeń ponieważ robiliśmy remont tanim kosztem ale na pewno wygląda o wiele lepiej niż była gdyż się tu przeprowadziliśmy.


Powyżej widzimy jak wyglądała łazienka gdy kupiliśmy dom, prawdę mówiąc no nie była w ogóle ładna.. mogę rzec, że nawet straszna jak dla mnie ale cieszę się, że udało nam się zmienić tą starą, nie modną łazienkę na coś lepszego. A tutaj poniżej widzimy jak wygląda ona teraz ,po remoncie: po obniżeniu sufitu, po zabudowie ruł czy nawet położenie kafelek na ziemię i malowanie ścian. Muszę powiedzieć, że nie było aż tak łatwo. Na początek zabrali się za obniżenie sufitu i powieszenie lamp, następnie wujek pomógł zabudować rurę, która była widoczna. Potem mąż zabrał się za malowanie ścian i kafelek. To był mój pomysł, żeby zrobić szaro-bialą łazienkę i myślę,że nie wyszła najgorzej. Kafelki nie ścianie zostały takie same jakie były tylko zostały pomalowane farbę 3v3 znacie?  Koszt takiej farby to ok 100zl my musieliśmy malować 3 razy, żeby dobrze zakryło stary kolor.Na samym końcu polozylismy kafelki na ziemię. Z początku na ziemi był dywan.. Nadal się zastanawiam jak może ktoś dać do łazienki dywan!? Przecież bardzo łatwo o pleśń.. Ale cóż.. My polozylismy kafelki , które zostały po moim tacie więc koszt zerowy. 
Wanny ,umywalki oraz kibelka jeszcze nie zmienialiśmy ponieważ były w dobrym stanie ale mamy w planach je wymienić oraz postawić prysznic. Na sam koniec dodałam trochę dodatków. Wybrałam róż i czerń .. Pasuje? 










33 komentarze:

  1. Nie do poznania :)
    Super.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę bardzo ładnie. Minimalizm bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistyczne , bardzo mi się podoba☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane kolory - ten kontrast kompletnie odmienił łazienkę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza-
    podoba mi się 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metamorfoza. Moja łazienka też nie jest duża :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana absolutnie na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Spektakularna metamorfoza! Łazienka prezentuje się bardzo ładnie, a z poprzednią odsłoną - nawet nie ma porównania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metamorfoza! :) Teraz czekam na metamorfozę pokoju dziewczynek, to dopiero będzie różnica :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też nie mogę się doczekać! Tam to już w ogóle będzie duża różnica. ❤

      Usuń
  10. Zrobiliście super metamorfozę łazienki :).
    Wszystko fajnie dopasowałaś :).

    Nasza łazienka też wymaga remontu ale u nas będzie trudniej, bo poprzedni właściciel zostawił nam płyty na ścianach ...

    Dywan w łazience ... Fuj ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to powodzenia! ❤
      Dokładnie fuj ale co zrobić, mieszkała tutaj starsza pani,może dlatego :) Pozdrawiam .

      Usuń
  11. Bardzo fajna metamorfoza łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)
    Przyszłam z rewizytą i bardzo podoba mi się twoja nowa łazienka :)
    Dziękuję za odwiedziny i zainteresowanie się moim blogiem :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna metamorfoza. Teraz jest o wiele ładniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie spodobał mi się początkowy wygląd łazienki. Teraz jest lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! kocham biale lazieki!~ ja bym umywalke zmieniala na taka z szafka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna metamorfoza. Łazienka wygląda o niebo lepiej:) Białe kafelki zawsze dobrze wyglądają, sprawiają wrażenie, że jest czysto i nowocześnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie jasne, minimalistyczne pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jaka zmiana! Pięknie to teraz wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udana metamorfoza. Ja również planuję remont łazienki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza łazienka kojarzy mi się trochę szpitalnie, więc całkowicie cię rozumiem, ja też przeprowadziłabym od razu remont :) Efekt końcowy fantastyczny, podoba mi się minimalistyczny styl :) ja jestem przed remontem :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. A już się bałam, że ta niebieska łazienka to już PO tej zmianie - hi,hi:)))
    Niby o gustach się nie dyskutuje, ale przed metamorfozą ta łazienka taka trochę straszna była...
    A teraz super!!!
    Dywan w łazience na podłodze, to był kiedyś standard w UK;)))
    Jak wynajmowaliśmy pierwszy dom, to też mieliśmy:((

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na dalsze metamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamo ,nie.. Hehe ☺
      Była i to bardzo.. Cieszę się że się podoba Po ❤ Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤