30 lipca 2018

Przegląd katalogu z Avonu..

Cześć Wam moje drogie! Dziś taki krótki post na temat Kosmetyków z Avonu. Napewno wiele z Was miało coś z avonu i pewnie chętnie do tego wracacie bądz nie. Ja od kilku dni jestem konsultantką, zdecydowałam się spróbować bo wiem, że kobiety lubią dbać o siebie więc pewnie jest ktoś kto jest skłonny zamówić. Zauważyłam prowadząc bloga, że właśnie dużo osób własnie pisze o kosmetykach nie ważne czy to dziewczyny, kobiety czy matki, każdy chcę czuć się piękny. Mam katalog z Avonu, w którym jest naprawdę dużo fajnych kosmetyków. Oosobiście nie które już sama miałam i zdązyłam przetestować oraz które dopiero właśnie kupię. A wy co myślicie o Avon ? Lubie ich kosmetyki ?


Z katalogu polecam szminki w płynie z MARK. Mam już błyszczącą czerwoną ale chcę jeszcze kupić jasną różową matową, ma ktoś ? Szminki są po 19.99 zł i jak dla mnie cena przyzwoita ponieważ produkt bardzo fajny. Następnym polecanym produktem z avonu są lakiery do paznokci, az 36 naprawdę fajnych odcieni hybrydowych lakierów z GEL za 9.99 zł. Można przedłużyć twałość koloru nawet do 2x z żelowym topem. Są efekty syrenki, klasyczne, efekt chromu oraz piasku 3D, jak dla mnie bomba i już wybrałam sobie efekt chromu :) A wy malujecie pazokcie w domu czy wolicie iść do kosmetyczki ?




W katalogu są promocje np. 1+1 za dwie wody toaletowe zapłacisz 35zł nie ważne czy za damskie czy męskie uważam, że napraewdę warto a Wy? Mieliście już te wody ? Oraz następna promocja to tusze do rzęs za 20 zł za dwie sztuki również nie ważne czy stylizacja, pogrubienie, wydłużenie czy zwielokrotnienie.. Dlaczego mieć tylko jeden, skoro możesz mieć dwa ? I ostatnia promocja wartej mojej uwagi to kosmetyki do stóp FOOT WORKS, nie dawno pisałam osobnego posta na ich temat KLIKNIJ TUTAJ jest jeden za 6.99zł lub 3 za 16 zł więc jak każdy wie bardziej opłaca sie wziąc trzy. Polecam je jak najbardziej. Jak już jestem przy kosmetykach do stóp to jestem ciekawa czy któraś z Was miała już te silikonowe skarpetki pielęgnacyjne? Są warte kupienia ?






Oraz różne fajne perfumy z Avon jak Rare Pearls, Eve Confidence,Alpha dla niej i dla niego. Nowość Perfumowana mgiełka Aquavibe czy Aspire dla niej i dla niego. A jakie wasze są ulubione perfumy ? Oczywiśćie jeśli jest ktoś kto chciały zamówić jakiś kosmetyk z Avonu piszcie smiało OCZYWIŚĆIE WYSYŁKA DARMOWA :*





34 komentarze:

  1. Jest w czym wybierać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nic nie zamawiałam z Avonu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post dear, I like it ! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy30 lipca

    U mnie koniecznością w zamówieniu zawsze są mgiełka do ciała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kuszą pomadki i te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w katalogu zawsze sporo kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było kuknąć, choć za firmą nie przepadam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś dość sporo zamawiałam z Avon. Niektóre produkty były lepsze, inne gorsze. Teraz jednak nic tam nie kupuję, bo używam tylko kosmetyków cruelty free.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. It is always fun to flip though the catalogues! These products look wonderful.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno już nie miałam okazji przeglądać ich katalogu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Letnie zapachy bardzo mnie interesują, a szminki Mark uwielbiam! Mam wersje matowe ( w płynie ) i tradycyjne, kremowe, które fantastycznie się sprawdzają ♥ Ostatnio ciesze się też najnowszymi Transformers Epic, świetne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już dawno przestałam używać kosmetyków Avon. Wdrozylam w życie zasadę, że bojkotuję marki, które testują na zwierzętach. Avon jest w Chinach, więc niestety się do tego procederu przyczynia. Szkoda, bo miałam kilka ulubionych produktów, dla których długo szukałam zamienników.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie moja mama zawsze zamawia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic post!
    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś lubiłam :) Ale teraz jakoś nie mam ani chęci ani jakoś zbyt wiele pieniędzy, aby tak się rozpieszczać :D
    Ale kolorki na usta mają przecudowne to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Avonu lubię bardzo perfumy - incandessence u mnie rządzi:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mogę używać kosmetyków z Avonu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem sama zamawiam z tego katalogu ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiatuszki wybrałaś do tych zdjęć! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello
    Never bought in Avon before, thanks for the tips.
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Raz jako nastolatka kupiłam tam kosmetyki. A teraz mnie nie nawet nie ciągnie by to zmienić - zamawiać . Bo firma ta testuję na zwierzętach. A ja odchodzę od takich marek - szukając zastępników i wykańczając produkty, które mi jeszcze zostały lub dostałam w prezencie. Fajnie mają promocje lecz się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojjj dawno nic nie zamawiałam :)wybór jest duży więc każdy coś znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno niczego nie zamawiałam z katalogu, ale kręcą mnie jakieś nowe ładne, kobiece zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Avonu najczęściej zamawiam coś dla rodziny na święta. A tak to przeważnie płyn do kąpieli. Uwielbiam te wszystkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  26. great collection in the catalog!
    Thank you for sharing...
    https://sepatuholig.blogspot.com/
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio od Avonu wolę Oriflame. Jakoś tak ta druga firma bardziej mi podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z Avonu. obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Już dawno nie zamawiałam nic z Avonu, ale kończą mi się mgiełki, więc muszę się zaopatrzyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam mam motywację do prowadzenia bloga ❤
Zaobserwuj mnie a odwdzięczce się tym samym. ❤